Sign in to follow this  
Followers 0
Tom

What colour Lumia 920 do you plan on getting?

What colour Lumia do you plan on buying?   87 members have voted

  1. 1. What colour Lumia 920 do you plan on getting?


Please sign in or register to vote in this poll.

52 posts in this topic

Grey or black.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cyan.. but since it wasn't an option, I voted Black as that's the one I'll get if the phone isn't available in Cyan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

If I were to get this phone, it'd be in grey or black.

Share this post


Link to post
Share on other sites

They all look good but yellow will be the stand-out and that's the one for me definitely. Why? Because it doesn't even try to blend in with every other smartphone make out there. It screams vibrancy, innovation, sexy and cool and I don't think I could get bored with it looking that good.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I really wonder why they don't do Cyan for the 920 like for the 800/900? I suppose they want to keep a few colors specific to a newer model for a bit. Anyways, I would have liked a darkish green but since that's not an option it's gray to me. And it's gray mostly because it's not glossy from what I heard like the red, yellow and white ones. But of course those do stand out more, so I might change my mind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

These are interchangeable aren't they? Like the old "express on" covers?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I still haven't decided :D This might be the first time I get a white phone. I do really like the idea of that red, though. It may depend on the colour of any other devices I get (e.g. Surface tablet).

Share this post


Link to post
Share on other sites

These are interchangeable aren't they? Like the old "express on" covers?

That's the Lumia 820, not the 920. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

That's the Lumia 820, not the 920. :)

Ah! I knew I'd seen something about it, cheers! These look like fantastic phones but I'm going stick with my 4S for another year whilst the market battles it out and hopefully the Windows Phone platform grows into something formidable.

I know for a fact my friend's eager to get his hands on the black one so I'll vote on his behalf - I can't wait to have a play with it when he does get it! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Calum - good point lol! I think I will also make my decision based on what other gadgets I get around the same time haha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Would love purple and one of my gfs wants a pink but i don't think they made a pink or purple so i picked yellow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Calum - good point lol! I think I will also make my decision based on what other gadgets I get around the same time haha!

That will be black, white or grey then :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

That will be black, white or grey then :)

haha true. Unless there is a yellow surface released lol. Infact **** it, I'm getting a yellow one. Yellow and black can be a theme amongst devices lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

I am secretly hoping that Nokia will release a special cyan Lumia 920 otherwise I will pick red.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Black, a colour that never goes out of fashion and looks good with anything

Share this post


Link to post
Share on other sites

I am secretly hoping that Nokia will release a special cyan Lumia 920 otherwise I will pick red.

True that would be amazing!

Black, a colour that never goes out of fashion and looks good with anything

I said yellow but i bet once I see it in the flesh I will choose black/white haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

True that would be amazing!

I said yellow but i bet once I see it in the flesh I will choose black/white haha

:D Colours look good for a while, but fashion changes a lot and suddenly this expensive phone you planned on having for a long time, looks ridiculous and you try to hide it in public :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maybe different colors are one of the ways the carriers can have the 920 stand apart from each other, aside from different custom apps/services and maybe a bump in internal storage.

Like, a future blue/cyan could be specific to Verizon, though you'd expect them to opt for the red one to match their own brand color. Still, it could happen this way.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grey or Black, but I wouldn't get one anyway.

Those bright colours are probably aimed at teens; the phone is shouting "look at me".

If I wanted bright colours for something, I would buy a case so I could take it off at anytime.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Black, I'm a traditionalist when it comes to colors.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Black, I'm a traditionalist when it comes to colors.

Black's not a colour :p

Share this post


Link to post
Share on other sites



Oh yeah... Red is the colour to get imo. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm definitely getting yellow, haha. It stands out and just looks so unique : D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Black, although the red looks nice too. I'll think about it :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I voted Yellow. This combination witht the black screen and yellow theme makes it look awesome.

I would like to see the grey in person too and compare the 920 to the 820. I think 4.5 is perhaps a little too much.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.