Neowin now supports Tapatalk


Recommended Posts

Steve B.

Sigs were disabled ;)

 

 

Great, queue the Sent from my x using Tapatalk spam :rolleyes:

 

See above. :p

 

Unless you mean people typing it out and replacing the X with any random device, even unreleased. If that got excessive...well...we'd have to bring out some old tools we haven't used for a while to get people back in line. ;)

 

Yay! Another website that'll prompt me to use Tapatalk everytime I go on it on my phone or tablet  :rofl:

 

I think the prompt has been turned off, not entirely sure though. Basically it's a case of if you know, you can use it if you want, we aren't going to force feed the fact to you afaik.

Link to post
Share on other sites
HawkMan

See above. :p

 

Unless you mean people typing it out and replacing the X with any random device, even unreleased. If that got excessive...well...we'd have to bring out some old tools we haven't used for a while to get people back in line. ;)

 

 

 

 

I think the prompt has been turned off, not entirely sure though. Basically it's a case of if you know, you can use it if you want, we aren't going to force feed the fact to you afaik.

 

Dunno I've seen it on the ipad after it's supposed to have been turned off. maybe it was on again once or twice during some changes, I dunno. 

Link to post
Share on other sites
Steve B.

Dunno I've seen it on the ipad after it's supposed to have been turned off. maybe it was on again once or twice during some changes, I dunno.

In this case, the forum has disabled signatures, so they won't, or shouldn't be posted automatically.

Link to post
Share on other sites
JJ_

Unless you mean people typing it out and replacing the X with any random device

 

I didn't realise people were typing it out :rofl:

Link to post
Share on other sites
HawkMan

In this case, the forum has disabled signatures, so they won't, or shouldn't be posted automatically.

Well I was kind of replying about the spammy header that pops up now and then.

"This forum supports tapatalk please install for. App Store bla bla bla"

Link to post
Share on other sites
Steve B.

I didn't realise people were typing it out :rofl:

By default they weren't, but sometimes people do that for funsies. For instance...

Sent from my Google Nexus 6 using Tapatalk

Well I was kind of replying about the spammy header that pops up now and then.

"This forum supports tapatalk please install for. App Store bla bla bla"

I'm confusing myself here as I'm replying to so many people. :rofl:

Yeah that's been disabled afaik

Link to post
Share on other sites
Torolol

i generaly hates the free version of tapatalk as its add even more ads that was not the neowin's ads.

leechers!

Link to post
Share on other sites
Steven P.

Yay! Another website that'll prompt me to use Tapatalk everytime I go on it on my phone or tablet  :rofl:

That was disabled.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Steve B.

Also tapatalk got updated to iOS 7 recently (y)

Link to post
Share on other sites
Denis W.

Also tapatalk got updated to iOS 7 recently (Y)

 

A bit of a lazy update, the fake Reply box is still in the 'classic' iOS style lol

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Kreuger

Awesome, thank you guys!

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.