• Sign in to Neowin Faster!

    Create an account on Neowin to contribute and support the site.

Sign in to follow this  

and people think we are harsh

Recommended Posts

Gator    0

Wow, lol. Thats pretty harsh. :unsure:

(You guys here are not harsh at all....)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ricky Baby    1

its probaly as that kind of site attracts idiots like flies on sh*t

but yea you keep up your good work here

Share this post


Link to post
Share on other sites
OrangesOfCourse    12

LOL :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
ToastGodSupreme    2

I have a buddy in IRL who has an account there. He pays his dues.

He's sent me some of the links he finds on their boards, and it's damn funny poop.

Then there's also DPPH v1.0, which is just another reason for some people to have an account there.

But yeah...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Malechai    120
Posting the equivalent of "Oh boy, this thread sure is headed to the gas chamber!" or similar is a sure way to irritate moderators and anyone doing so will most likely be banned. Nobody cares whether or not you think a particular thread has a right to grace your monitor.

:woot:

too bad we cant change that comment from what it is to something like "this thread should be closed" or "this thread is going to be closed" or "this should be deleted" and add it to our own ruleset :laugh:

heres another good one..

If you're caught doing one of the above, don't whine about free speech and how this forum infringes upon your rights as an American / human being / jackass. This is a private forum and these rules are limits on what can be done by its participants. If you've broken a rule and are banned, you are obviously not wanted here.

but I particularly like

Sharing your thoughts regarding shortcomings of the current moderation team, either real or imaginary.
and
Complaining about banning or how unfair you feel the mods were when we banned one of your close idiot friends.

seems like all forums have the same type of people haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tim Dorr    0
Then there's also DPPH v1.0, which is just another reason for some people to have an account there.

That's why timdorr is registered over there too ;)

But I got in BEFORE they made payment manditory :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
aco    0

LMAO :D

"If you're caught doing one of the above, don't whine about free speech and how this forum infringes upon your rights as an American / human being / jackass."

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jerichohol    1
If you are posting solely to inform us how drunk or drugged up you are, we will reply informing you how banned you are. NOBODY GIVES A poop IF YOU ARE DRUNK OR HIGH.

:D :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
RaQ    0

Do NOT leech bandwidth from other sites! This means that if you don't pay the site's bandwidth bills, you are not allowed to leech their graphics on our forums. If you found an amusing picture that you want to show the forums, UPLOAD IT TO YOUR OWN WEBSPACE BEFORE LINKING IT. Bandwidth leechers will be banned.

:blink: :blink: oh golly, hrm. he mean :(

THE POSTING OF ANOTHER'S REAL LIFE INFORMATION IS PROHIBITED. The only person you can post RL information on is yourself. The fact that the information that you post of another party is available elsewhere will NOT be accepted as justification.

[/quote

lol. if we had this here, you might as well ban me.. tom servo.. OMG mr magoo posted his real name. run for your lives neobonds on a rampage! :cry: :blink: :p :D

If we think your sig file is ugly or in poor taste, we will delete it. If you change it back to the original offense, you will be banned.

zerocool lookout. lol. :-P

Share this post


Link to post
Share on other sites
ToastGodSupreme    2
Then there's also DPPH v1.0, which is just another reason for some people to have an account there.

That's why timdorr is registered over there too ;)

But I got in BEFORE they made payment manditory :D

haha, yeah, I'm at the DPPH v.2.0 boards.

They went down for a while, but when they came back up, they lost a lot of their database and had to use an older backup they had made. Well, I had completely forgottten about it until one of the mods emailed all active members informing them of the new address and that our accounts were still active. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oxygene    0
I have a buddy in IRL who has an account there. He pays his dues.

He's sent me some of the links he finds on their boards, and it's damn funny poop.

Then there's also DPPH v1.0, which is just another reason for some people to have an account there.

But yeah...

ToastGodSupreme

Is there more to your avatar? Looks funny!

:D

Can you post a full copy of the picture? :) Puhleeeeze!?

Share this post


Link to post
Share on other sites
RadishTM    318

Posting in a thread started by a moderator with a title along the lines of "Anybody who posts in this thread will be banned." LOL :D ....

Radish.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chad    0
For God's sake, stop being obsessive nerds and don't post drooling fanboy pictures of my ex-girlfriend. If I can get over her, you sure as hell can. Anybody dwelling on pictures of my ex-girlfriend will be banned, because you guys really aren't as clever as you think you are.

Found this one particularly humorous. Sounds like he isn't over his ex yet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ahodes1    0
Attempting to circumvent any rule in a way that you feel is remarkably clever and witty.

I like that rule :p

Share this post


Link to post
Share on other sites
pringlex    0
Can you post a full copy of the picture? :) Puhleeeeze!?

I know i'm not ToastGodSupreme, but here it is anyway :)

It's a picture of Buddy Christ from the film Dogma :D

I found the full pic on google - Here you go

Enjoy :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rathamon    0

hehe

I think this is kinda :p in cheek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sn00pY    11

lol - pretty crazy over there...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toxikk    0
In order to offset server costs and bandwidth bills, Something Awful is charging a one time only $9.95 fee for a forum account registration.

:x :no:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kjordan2001    272
Can you post a full copy of the picture? :) Puhleeeeze!?

I know i'm not ToastGodSupreme, but here it is anyway :)

It's a picture of Buddy Christ from the film Dogma :D

I found the full pic on google - Here you go

Enjoy :D

Heh, I was wondering where I'd seen that before, looked so familiar...gotta love Jay and Silent Bob :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Trust    0
In fact, it will probably result in a reset post count or a ban, depending on the admin's mood at the time.

:o :D LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites
Simon-    492

and they expect people to pay them in a forum with those kind of rules :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
redrope    0

Thats insane. They probably have like 3 members, and they are all admins that are just waiting to ban new users for no reason. And you purchase custom titles?! Whooooooo cares about a title? :blink:

:laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tim Dorr    0
Thats insane. They probably have like 3 members, and they are all admins that are just waiting to ban new users for no reason. And you purchase custom titles?! Whooooooo cares about a title? :blink:

:laugh:

dude, you should see the advertising people buy on that site. it's funny as hell :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
AshMan    0

I am never going there! LO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.