There are many great features available to you once you register at Neowin, including:

  • Richer content, access to many features that are disabled for guests like commenting on the front page
  • Access to a great community, with a massive database of experience on hard & software issues, gaming and recreational activities, and more
  • Access to the Neowin IRC - you could make a friend from across the world and talk to them live
  • Access to Neowin contests & subscription offers and forums that are not open to guests/li>
  • It's simple, and FREE! · Register here

General Darts Thread


 Share

Recommended Posts

Anyone been watching the current PDC World Darts Championship?

Barney and Taylor are playing amazing but then again so is Hamilton, I think its Taylors this year but I think he will be will challenged alot harder this time.

Link to comment
Share on other sites

Rappy, how do you manage to watch all those tv shows, sports, movies.etc? :o

:laugh:

I have stuff on in the background like for now for example I have Die Hard 4 on in the background.

Link to comment
Share on other sites

Barney is looking really strong this year! I think he could just edge out the Power... Having said that, he is the Power and you can never write him off! Dunno why though, just got a feeling it's Barney's year.

Link to comment
Share on other sites

Barney is looking really strong this year! I think he could just edge out the Power... Having said that, he is the Power and you can never write him off! Dunno why though, just got a feeling it's Barney's year.

The thing with playing Phil is that most players end up playing the name, and not the person. If half of the players on the circuit at the moment could see past his reputation, they'd probably be able to easily beat him (or at least not get completely whitewashed :p).

The only player I can think of who honestly doesn't give a crap about his reputation is John Part.

Link to comment
Share on other sites

Its a shame that Barney got walked over tonight by Taylor, he should of won but whats amazing is 101 average even tho he lost 7-1 :|

Link to comment
Share on other sites

There should be thread about non-conventional sports like darts.

I don't really follow darts (just occasionally on Eurosport).

I like curling :p

Link to comment
Share on other sites

Yeah it was a good final on Sunday. The BDO final was a lot better than the PDC one, the semi's were probably even.

It was more gripping but overall PDC is a better standard of darts, thats just my opinion tho :p

Link to comment
Share on other sites

It was more gripping but overall PDC is a better standard of darts, thats just my opinion tho :p

Yeah i agree with you there. I was saying the same thing to someone else the other day.

Link to comment
Share on other sites

Yeah I mean I know Martin Adams has been very vocal lately saying PDC is just all show but he has to look back when he was in PDC and he struggled so it shows you have to be special to play if Ted Hankey moved company he would struggle imo.

Link to comment
Share on other sites

This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.