[DEFINITIVE] Gmail queue !


Recommended Posts

Rahul

ill take a gmail invite if you PAY ME a dollar !!!

Link to post
Share on other sites
zeroday

I have 99 left. PM me if you want.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
picotto

Can anyone send me an invite pls ? picotto27@hotmail.com Very thanks

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
MediaSoldier

Could someone please send me a gmail invite to theskitzo@hotmail.com please?

Thanks.

Link to post
Share on other sites
MediaSoldier

Thanks i got two invites thanks to both :)

Link to post
Share on other sites
hajj_3

lol, i remember when ppl were paying $20 for invites. it was like heaven when gmail launced, 250 times more storage than hotmail and yahoo.

Link to post
Share on other sites
Olemus

Lol yeah i remember that and now like everyone has over 100 to give away. =/

Google seriously should take it out of "BETA" if you can still call it that ;|

Link to post
Share on other sites
Arkaic
Lol yeah i remember that and now like everyone has over 100 to give away. =/

Google seriously should take it out of "BETA" if you can still call it that ;|

:yes: I still have 99 invites to give away. :|

Link to post
Share on other sites
Shof

:yes: I still have 99 invites to give away. :|

i have 200 invites :(

Link to post
Share on other sites
iconoclast

I hve 400 (between two accounts). I can't pay people to take them it seems :p

Link to post
Share on other sites
chrismaddern

I must have 1000. LOL.

I never use any of my GMail accounts anyway; most of them were created for individual events and/or groups.

Chris

p.s. Gmail is nothing compared to Mail beta, in my opinion. Can't wait for M8 and RTW

Link to post
Share on other sites
barrybhoy

p.s. Gmail is nothing compared to Mail beta

lol sorry, had to laugh at that. You must be getting confused, not the right way round possibly? :no: :rofl:

Link to post
Share on other sites
levianthen

Lol yeah i remember that and now like everyone has over 100 to give away. =/

Google seriously should take it out of "BETA" if you can still call it that ;|

It was just taken out of beta in Australia, I have no idea when they plan to do that in the U.S., but it doesn't really matter, just ask a friend for an invite

Link to post
Share on other sites
John S.

threads merged

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
AstaL

Hello

Can someone please sent me gmail invite to kirilld@bezeqint.net

Link to post
Share on other sites
Skiver

damn i thought everyone had one of these...sent :)

Link to post
Share on other sites
kevsny

Could I please have one too never got one and I would like to give it a go.Thanks in advance

Link to post
Share on other sites
fobban

You could have one kevsny, but you need to give us your email address first :)

Link to post
Share on other sites
-Alex-

PM me your email address and i'll send you one out ;)

Link to post
Share on other sites
BigKush

While we're on the subject I've got 100 sitting rearing to go, so if anyone wants one, PM me. Obviously first come first served.

Link to post
Share on other sites
kevsny

Duh sometimes I amaze myself with stupidity sorry for not posting email address

Link to post
Share on other sites
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.