• Sign in to Neowin Faster!

    Create an account on Neowin to contribute and support the site.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Man married wrong twin

Recommended Posts

qdave    159
Man married wrong twin

A Romanian man is demanding a divorce after finding out he married the twin sister of the woman he fell in love with.

Vladut R, from Constanta, lived for three years with his wife Monica but says he couldn't go on with the "ordeal" because he loved her sister.

The man met the "love of his life" - Elena - a few years ago during a trip to France, reports the Cuget Liber newspaper.

They were to meet up again back in Romania but the woman decided not to stay in touch after she suffered an accident and needed time to recover.

Meanwhile, Vladut met his lover's twin sister, Monica, at the seaside and thought it was the girl of his dreams.

She accepted his marriage proposal, not telling him the truth about her sister.

Now the couple, who are both dentists, have agreed about to divorce so the man can be back together with the right sister.

source: ananova.com

Share this post


Link to post
Share on other sites
webeagle12    915

ahhahaha that sucks

Share this post


Link to post
Share on other sites
Another_Paul    0

There is always weird news about Romanians!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest FaX   

Now how on earth do you make a mistake like that!

Share this post


Link to post
Share on other sites
insanekiwi    0

haha (Y)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hadiz    0

Pwned!! :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gowcra    0

C: C:dos :C:dos:run! HAHAHAh sorry and thats funny

Share this post


Link to post
Share on other sites
doubledragonxz    0

no way that happened! :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites
KHaKi-    0
Now how on earth do you make a mistake like that!

584828775[/snapback]

thats what i want to know, if you love someone so much you're marrying you should be able to tell them apart from a twin...you'd think they'd act different. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
fdlazarte    0

bwahahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites
JiveMasterT    0

how do you pretend to be your sister for 3 years? how does the other sister not say anything about this? how does the family of the two girls not say anything? wtf? WTF?! WTF?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
beardly    0

If they are both hot, why not take both?

Share this post


Link to post
Share on other sites
RichardK    118
Now how on earth do you make a mistake like that!

584828775[/snapback]

The man met the "love of his life" - Elena - a few years ago during a trip to France, reports the Cuget Liber newspaper.

They were to meet up again back in Romania but the woman decided not to stay in touch after she suffered an accident and needed time to recover.

Meanwhile, Vladut met his lover's twin sister, Monica, at the seaside and thought it was the girl of his dreams.

It says that he met her on a trip, so they probably didn't spend alot of time together. Some time passed and then he met the twin, thinking it was the same person. Doesn't sound too far fetched to me. Even the same person can act differently after some time passes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jack_canada    0

lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
bakerster    0

Kinda sounds like a story from the bible.. doesnt it? :/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Razorwing    640
Kinda sounds like a story from the bible.. doesnt it? :/

584829261[/snapback]

which one?

I think the man should take both..hahaha :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Night.Hawk    0
Kinda sounds like a story from the bible.. doesnt it? :/

584829261[/snapback]

eh..... :unsure: ....... no?

Share this post


Link to post
Share on other sites
krmathis    3

LOL :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ootput    4
They were to meet up again back in Romania but the woman decided not to stay in touch after she suffered an accident and needed time to recover.

Meanwhile, Vladut met his lover's twin sister, Monica, at the seaside and thought it was the girl of his dreams.

Isn't that the plot of a movie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dazog    9

lucky guy

got to do em both

Share this post


Link to post
Share on other sites
+M2Ys4U    97
Kinda sounds like a story from the bible.. doesnt it? :/

584829261[/snapback]

what? bull****?

*runs for cover*

Note: This was intended to be a joke, and although I do not believe what the bible says is true, this post was in no way intended to be offensive

Share this post


Link to post
Share on other sites
Neo003    103

I know about going after your wife's sister but this is just ridiculous. :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
coolmonk    0

He was doing it with the sister for three years and now the other sister wants him back. Romanians are awesome!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
SpaceManSpiff    0
Kinda sounds like a story from the bible.. doesnt it? :/

584829261[/snapback]

Thats exactly what i was thinking when i was reading this.

Read it for yourself if you want

Share this post


Link to post
Share on other sites
blademaster    0

it does but bible would have had a better resolution to the problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.