Live Bill Gates CES keynote today at 6:30 p.m PST


 Share

Recommended Posts

b0m8er

Bill likes Austin Powers :woot: My favorite movie!

Link to post
Share on other sites

DirtyLarry
haha..woke up with an apple computer :rofl:

585240418[/snapback]

Damn. Like 4 people already about the Apple thing... That was damn, damn funny...

This is the first Keynote I have watched, and I gotta say getting Conan to host was such a good move, makes it so much more fun to watch...

Also believe it or not, this is the first time I am using Windows Media Player (yeah I admit it, I have a thing against using MS products) and I gotta say I am a total dumb ass for not using it sooner. I love the mini bar and watching the video right from my taskbar. I might be converted. :D

Link to post
Share on other sites

mew2u

i liked the apple bit, ehheh

Link to post
Share on other sites

Fedorpheux
Conan has ruined the show :/

585240384[/snapback]

how did he do that? no way, coney is great.

:yes:

Link to post
Share on other sites

IAIHMB

Hahahahahaha, he is using Firefox!

Link to post
Share on other sites

JakeM741

no hes not

Link to post
Share on other sites

sundayx
Hahahahahaha, he is using Firefox!

585240456[/snapback]

THATS WHAT I THOUGHT. and he said its ie as well lmao

'and the internet doesnt work

Link to post
Share on other sites

KeR

wow that sucks for them nothing is working right

Link to post
Share on other sites

IAIHMB

Look at the theme, it's very similar to the Mozilla default...

Link to post
Share on other sites

Coolme

The remote didn't work, internet didn't work, the guy is using firefox.... bad day for Microsoft huh?

Link to post
Share on other sites

CitizenSmif

are they showing xbox 2 here?

Link to post
Share on other sites

BlueFighter

Haha, that slideshow was damn funny, waking up with an apple.

Just waiting for any of the windows machines to get a BSOD :D

Link to post
Share on other sites

Harrison H.

you sure looked like internet explorer get me adware edition..

Edit: When does it look like hes using ff.. when he tries to do remote record?

Link to post
Share on other sites

Nocstar

how did conan ruin the show, its a presentation hes what makes it entertaining

without him it'll be gates boys talking forever until something good comes up.

Thats hardly a show

Link to post
Share on other sites

CitizenSmif

how funny would it be if there was a....powercut, or an overflow of hackers!

Link to post
Share on other sites

IAIHMB

Definitely looks like Mozilla Firefox to me, pretty clear shot for a second or two...

Link to post
Share on other sites

JakeM741

this guys' boring

Link to post
Share on other sites

KeR

is this going to be available later on as a download perhaps, I missed the beginning?

Link to post
Share on other sites

IAIHMB

I hope so, I hate streaming media. :angry:

Link to post
Share on other sites

uniacid
how funny would it be if there was a....powercut, or an overflow of hackers!

585240473[/snapback]

Not very funny.

Link to post
Share on other sites

CitizenSmif
is this going to be available later on as a download perhaps, I missed the beginning?

585240476[/snapback]

most likely

Link to post
Share on other sites

BlueFighter

mmmuuuusssttttt hhhhaaavvvveeeee HDTV :p

Link to post
Share on other sites

Sn1p3t
mmmuuuusssttttt? hhhhaaavvvveeeee?  HDT:p:p

585240484[/snapback]

The TV's are too expensiv:D:D

Link to post
Share on other sites

soypowered

I Pee Tv??? Sorry, juvinile comment - that's just the first thing I thought of when Bill said that.

Link to post
Share on other sites

rollinup

Don't exit it, they've recorded our IP's and if we're using XP they'll format our hardrives :|

Oh by the way LMAO at the Bill waking up with a mac :laugh:

Link to post
Share on other sites

This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.