• Sign in to Neowin Faster!

    Create an account on Neowin to contribute and support the site.

Sign in to follow this  

"Got my girlfriend to model for my car"

Recommended Posts

revvo    21

Ok guys, I did a quick search in here, and it appears that we did not discuss about it! At bodybuilding.com, the most epic thread has been going on for a few days now, it's everywhere on the net and it's sadly closed :/ Check it out

Basically it's a dude who posts pictures of his girlfriend and his integra.

Got my girlfriend to model for my car (PICS)

Thats my baby and my 2nd baby the red Integra.

Ignore the date on the pictures, haven't set the camera yet.

Ellie035.jpg

Ellie038.jpg

Ellie097.jpg

...

...

PAGE 17

...

...

output.gif

If you haven't seen this thread, check it out! A solid 60ish pages :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites
FiB3R    1,663

OMG he's going to get slaughtered.

*runs off to look at the car crash*

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brodel    15

saw this on another board. speechless... way too harsh of the people on the board though.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oja    1

IIIM BLIIIND. HOOOOLY SHIIIIIIIEEEET.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sophism    8

hahaha

16420835nv6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roger H.    776

My eyes cannot unsee what they have seen!!! :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
brentaal    404

RAWR! :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites
HawkMan    5,232

The makeup on that chicks face makes me think of the woman in the Drew Barrymore show...

sheesh, if she wasn't bad enough from before, WHY would she do that to her face...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Christopher    2

Brutal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
revvo    21

Maybe if she wouldn't try to smile so hard it would be better, it's scary

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrew Lyle    336

This is gonna turn out bad for him... the next internet meme coming up

Share this post


Link to post
Share on other sites
Colin-uk    135

i didnt know what to think at first, until i saw that family guy gif, and it described it exactly :p

:|

Share this post


Link to post
Share on other sites
HawkMan    5,232

Ellie119.jpg

Apparently she has a good photo angle too :p

Share this post


Link to post
Share on other sites
NoneAvail    3

from the forum posted....

what kind of ****ing creature did i just look at?

hahaha omg I can't stop laughing i don't want to be mean. but hahaha :rofl:

now how do i submit this to digg?

Edited by XDViPeR

Share this post


Link to post
Share on other sites
revvo    21
This is gonna turn out bad for him... the next internet meme coming up

It's too late. I saw some of these on 4chan :ninja:

Share this post


Link to post
Share on other sites
zeta_immersion    69

what did i do to deserve this man? ... whaaaaaaaaaaaaaaaat?! damn nightmares ... i blame YOU

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chris123NT    361

Seen this on like 3 forums already, just horrible :x

Share this post


Link to post
Share on other sites
+John.    1,395

Oh my good god this is funny.

EDIT: Closed it :( Sucks, but I have a feeling this thread'll always live on.

Edited by John.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Slouch    0

This is just wrong on so many levels.

(Haven't posted in months and this is the thread I respond to. Even one more level of wrongness.)

Share this post


Link to post
Share on other sites
NoneAvail    3
dawson_crying.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
uniacidz    8

Wrong

She shouldnt smile to widely, otherwise be okish

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rob    20

That thread is EPIC.

Share this post


Link to post
Share on other sites
steelcurtain    0

What is wrong with her face LOL! I was disappointed and wish I'd never clicked on this thread!

Share this post


Link to post
Share on other sites
MR_Candyman    114

read about half the thread. I laughed so hard and at times really thought I was going to vomit. I just had to stop

Share this post


Link to post
Share on other sites
NoneAvail    3

ohhh mannn this has to be one of the funniest **** on neowin for a while!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.