Show us your workstations!


Recommended Posts

White Cuban
What game is that u playing on the middle screen?

Supreme commander, on 2 of the 3 screens, 1 page is the map, it has wonderful support with dual screen's, it shines there.

Link to post
Share on other sites
Mindovermaster
PANDA!!!! I LOVE PANDAS!!!! Looky here at my desky!!!

You should meet my cousin, she's wild about pandas as well. Nice clear case.

Link to post
Share on other sites
afusion
You should meet my cousin, she's wild about pandas as well. Nice clear case.

Jim Gaffigan: 'I only dated one asian girl, but she was very asian, she was a panda.' :rofl:

Link to post
Share on other sites
MistaT40

^

|

Hahahahahaha

Link to post
Share on other sites
Izlude
You should meet my cousin, she's wild about pandas as well. Nice clear case.

haha how nice she must be a big fan of the critters. thanks for the comment too. ya pandas are so great. i couldn't help it, but i bought this crystal panda as well... yeaaaa.... my prized trophy.

pic61aetmpbk3.jpg

By izlude

Link to post
Share on other sites
MistaT40
Well, this is quite a bit different than last time:

post-202145-1234646812_thumb.jpg

I love it when ppl connect their computer to a receiver and speakers.......love it......pump up tha music!!

Link to post
Share on other sites
afusion
Well, this is quite a bit different than last time:

post-202145-1234646812_thumb.jpg

Nice speakers/reciever SS. For some reason this setup reminded me what Austin Powers would have as his setup. lol

Link to post
Share on other sites
Mantrastic

jl5ggi.jpg

same as last month

Gotta replace tha keyboard :p altho I like it, pretty smooth. only if it was black! :x

Link to post
Share on other sites
Mindovermaster

Yeah, really...

Nice setup tho. What Samsung is that on the left?

Link to post
Share on other sites
Mantrastic
Yeah, really...

Nice setup tho. What Samsung is that on the left?

The 22 is 2243BW ofc

the 19 is 932BF

and thanks :)

Link to post
Share on other sites
Mindovermaster

Alrighty. I have a 204B, it looked very similar ;)

Link to post
Share on other sites
richardsim7

IMG_0326.jpg

Macbook Pro 15" (2.53ghz, 4GB DDR3, 500GB HDD)

HP 2475w 24" H-IPS Widescreen Monitor (1920x1200)

Logitech Z-5500's

PS3 320GB (60GB EU Launch)

WD 500GB HDD for Time Machine Backups

Logitech MX Revolution

Apple Wired Keyboard (Have a wireless as well for feeling lazy and sitting on the futon)

Lava Lamp (need to replace the light bulb :()

Cool metal coaster (for me drinks :happy:)

Assortment of Alcoholic beverages

Sennheiser HD280 Pro's (unpictured, to the right, on a banana stand :tongue:)

-Rich-

Link to post
Share on other sites
Mindovermaster

Where'd you get that Mario figurine?

Link to post
Share on other sites
richardsim7

A local shop here in Brighton that deal with imported Japanese stuff (figurines, toys etc). One of my ex-g/f's got it for me :)

-Rich-

Link to post
Share on other sites
Mindovermaster

Nice koalas, too. I just noticed them on the left side :p

Link to post
Share on other sites
richardsim7

Hehe, yeah :D

-Rich-

Link to post
Share on other sites
colealtdelete

IMG_0535.jpg

New lamp :)

Link to post
Share on other sites
hawker1986

IMGP0623.jpg

This is my PC2 for use at uni, just thought I would share :). Now ive also got some Sennheisher wireless headphones sat just infront of my lava lamp.

Hawker

Link to post
Share on other sites
deactivated_

Computer 1: Core i7 920 @ 3.2 Ghz - Asus P6T Motherboard - 12 GB Corsair XMS DDR3 RAM - LG Blu-Ray / HD-DVD - 2 x ATI Radeon 4670 Silent - 2 x Dell 1901fp LCD - 1 x Samsung 226bw LCD - Vista x64 - 2 x 74gb Raptor @ RAID 0 - 4 x Maxtor 500gb @ RAID 0 - 2 x Maxtor 120gb @ RAID 1.

Computer 2: Mac G5 Late 2005 - 2 x 2.3 ghz G5 PPC - 10 gb RAM. 2 x 500gb. - 10.5 Leopard / 10.5 Leopard Server.

Computer 3: Asus G1S-B2 laptop - Core2Duo T7700

... and other miscellaneous sundry items.

Link to post
Share on other sites
Ethere

Not nearly as fancy as the rest of you, but meh, it works for me :)

Desk1.jpg

Desk2.jpg

Desk4.jpg

Edited by GreenLemon
Link to post
Share on other sites
Mindovermaster

Nice uni setup, Hawker.

Link to post
Share on other sites
StealMySoda

What keyboard is that Hawker? And jeezus that mat is HUGE :p

Link to post
Share on other sites
Mindovermaster

Huge you say? My Ripper XXL is about 3x bigger than that..

Link to post
Share on other sites
Typhon
What keyboard is that Hawker? And jeezus that mat is HUGE :p

That's a Razer Lycosa. I got one too.

Link to post
Share on other sites
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.