Doom III is out there! W00T!


Recommended Posts

fkid

A couple people have gotten copies of Doom III as stores are now receiving them. One guy got it from Best Buy and another from an uncle who owns a video game store. It is not fake, so don't say that. Just enjoy these for now...

Mirror 1

Mirror 2

Mirror 3

Mirror 4

Link to post
Share on other sites
tomwarren

Oh man, i want it so badly :(

Link to post
Share on other sites
slyph

man that game would run like so much ass on my comp :( stupid amd xp 2000 and a geforce 5600 ultra

Link to post
Share on other sites
AJerman

Damn I hate waiting!!!!

Link to post
Share on other sites
fkid

Actually Slyph, the game will run fine for you. But at only around 800x600 and High Quality or 1024x768 and Low Quality (I think). Please check this link (the HardOCP Doom III Hardware Guide) for more details on how I know this information.

Doom III Hardware Guide (HardOCP.com)

Link to post
Share on other sites
Menge

gaaaaaaaaaahhh

want it

want it

want it

(there are also fakes running like hell all around)

Link to post
Share on other sites
slyph

i dont play games at less than 1600x1200 lol any res under is lame :p

guess i gotta upgrade finally

Link to post
Share on other sites
kainashi
Oh man, i want it so badly :(

same here. :(

Link to post
Share on other sites
evilmunky

it don't look that good to me :no:

Link to post
Share on other sites
pcw
i dont play games at less than 1600x1200 lol any res under is lame :p

You don't with a "stupid amd xp 2000 and a geforce 5600 ultra".

What's your average fps then? :)

Link to post
Share on other sites
MEMO.INC

This game is going to mess up very badly with my scool time

Link to post
Share on other sites
xp1ode

will it run good on mine, being that i only have a p4 1.8 proc, and a ati 9600 pro????

If you say yes, and i hope you do, i'll go and buy it tomorrow, or at least check to see if they have it so i can bring it home and get started.....

Link to post
Share on other sites
Biohazord
will it run good on mine, being that i only have a p4 1.8 proc, and a ati 9600 pro????

If you say yes, and i hope you do, i'll go and buy it tomorrow, or at least check to see if they have it so i can bring it home and get started.....

Go ready the artical at HardOCP...Yes it will run but at low res.

Link to post
Share on other sites
tomwarren

I just got my 6800GT so i'm ready and waiting for this :D

Link to post
Share on other sites
ragn4rokk 2.0

Meh.

Looks like crap. Man, I was expecting so much more. It's such a shame when high-profile games turn out to be a load of junk....

;)

Link to post
Share on other sites
nekrosoft13
Oh man, i want it so badly :(

welcome to the club dude

Link to post
Share on other sites
pcw
Meh.

Looks like crap. Man, I was expecting so much more. It's such a shame when high-profile games turn out to be a load of junk....

;)

Have you played it tho?

A game can look like crap and be totally entertaining anyhow.

Link to post
Share on other sites
.:YodaGP:.

Looking good! I've gotta wait longer than most of you here in the uk :(

Link to post
Share on other sites
imtoomuch

I'm not impressed.

Link to post
Share on other sites
fkid

- O'Connor's a Nub - If you are not joking, you deserve to die ;). I just hate when people say things like that despite the fact that HardOCP said like 5 times throughout their article how amazing the game looked + one can see that for themselves through screenshots and videos already + you have not played the game yet. Finally, for those who are worried about their hardware setup being too bad to play the game, please believe me when I say that 640x480 still looks pretty damn good (if you don't believe me, read HardOCP's Hardware Guide). I am not going to play this game much until I upgrade my video card/possibly whole system only because I have a Geforce 2 MX 440 (that is the worst of the worst lol), but I will play it for 5 minutes just to know that I have played Doom III for a bit :).

Ultimately, I would like to thank Id Software and John Carmack for Doom, Doom II, Final Doom, Wolf 3D and Quake I/II/III Arena and more :)

Link to post
Share on other sites
Elliott

I think my P4 2.8GHz HT and X800 XT-PE will run it fine. Looks so awesome. :D

Link to post
Share on other sites
Cheif_Bigfoot

My 6800GT shipped this afternoon and the game is on order. Just waiting very impatiently for them to arrive.

Link to post
Share on other sites
nekrosoft13
Meh.

Looks like crap. Man, I was expecting so much more. It's such a shame when high-profile games turn out to be a load of junk....

;)

if you seriously think that you are either stupid or blind

so which one is it?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.